Przejdź do głównej zawartości

Bytków: kolejne tereny pod budownictwo mieszkaniowe

Na Bytkowie trwa intensywny rozwój budownictwa mieszkaniowego. Wybrałem się na tereny w pobliżu bytkowskiego cmentarza, aby pokazać miejsce, w którym rozpoczęły się prace związane z budową osiedla "Zielony Bytków", o którym pisałem już jakiś czas temu: LINK. Mieszkańcy Bytkowa zwracają uwagę na rosnącą liczbę samochodów (nie tylko w dzielnicy), a wszyscy mamy świadomość, że nowi mieszkańcy to też nowe samochody. Już kilka razy zwracałem uwagę na brak nowych rozwiązań w zakresie dróg i transportu publicznego. Siemianowice są bowiem atrakcyjne z punktu widzenia bliskości Katowic i deweloperzy chętnie kupują tereny właśnie w naszym mieście. Mam nadzieję, że wkrótce pojawią się plany/koncepcje Miasta w kwestiach transportowych. Oczywiście nowi mieszkańcy to także nowi klienci sklepów, punktów usługowych, instytucji kultury czy obiektów sportowych, itd. Wkrótce kolejne tereny w mieście będą zagospodarowywane, a już dziś można mieć pewność, że w najbliższych latach Siemianowice będą się "kurczyć" coraz bardziej.













Komentarze

  1. Bezproblemowy wynajem żurawii budowlanych? Sprawdź na www.hydro-crane.pl - warto zainwestować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam czytelników, komentatorów oraz autora posta. Pozdrowienia dla was wszystkich. A przechodząc do tematyki budownictwa a konkretnie okien zapytam was czy ktoś porównywał ceny okien w tym miejscu - http://twoje-okna.com/ ? Znacie tą firmę? Czy korzystaliście z ich usług ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Sprawa dla reportera" w Siemianowicach?

Dotarła do mnie ciekawa "karteczka" z informacją, że w dniu dzisiejszym w Siemianowicach Śląskich nagrywany jest program "Sprawa dla reportera". Ciekawe, prawda? Według informacji podanej na "karteczce" wszystko dzieje się właśnie teraz...

Na Hugo wybrałem się sam...

Jestem kandydatem na radnego z Michałkowic - to już wiecie. Nie mogę jednak zapominać, że Michałkowice to część Siemianowic. Dlatego też wybrałem się dziś z rana na Hugo. Przy okazji byłem w Parku Hutnik. Myślę, że nie muszę pisać o problemach tej dzielnicy. Te problemy po prostu widać. Nie chcę Wam wmawiać, że jak wygramy wybory to zmienimy całą dzielnicę! Chcemy zmienić Hugo, ale jeśli wygramy wybory ZACZNIEMY JE ZMIENIAĆ! Bo chyba macie świadomość, że środki mamy ograniczone, ale z pomocą Was, MIESZKAŃCÓW! uda nam się. Powoli - do celu! Zmieńmy Siemianowice!!!

Michałkowice: odpust w parafii św. Michała Archanioła - jeden z największych w regionie

Dziś w Michałkowicach mamy odpust, Muszę przyznać, że dawno nie widziałem tylu bud, dmuchańców, karuzel, koni, kucyków i innych atrakcji - chociaż od lat wiadomo, że michałkowicki odpust jest jednym z największych w regionie. Myślę, że w przyszłym roku uda się jeszcze bardziej wypromować nasz odpust bo z roku na rok jest coraz lepiej. Myślę, że to świetny pomysł dla dzielnicy i miasta i całkiem fajna promocja. Przy okazji dzisiejszego odpustu, ks. proboszcz Eugeniusz Kurpas świętował 20-lecie posługi w naszej parafii. Tymczasem zapraszam do obejrzenia krótkiej fotorelacji z dzisiejszego odpustu.  Jan Wieczorek