Przejdź do głównej zawartości

Zmiany w Parku Pszczelnik

Dziś krótki fotoreportaż z Parku Pszczelnik. Trwają prace przy termomodernizacji obiektów MOSiR Pszczelnik i budowie boiska treningowego. Na stadionie mamy nową bieżnię sportową. Od dłuższego już czasu funkcjonuje także plac zabaw i trasa dla rolkarzy. Te inwestycje zdecydowanie cieszą.

Zastanawia mnie tylko jeden fakt. Kto wpadł na pomysł ustawienia kolejnych kilkunastu banerów wokół stadionu piłkarskiego? Są chyba jakieś granice "baneryzacji" miasta. Na początku ściany budynków, potem ściany przy Willi Fitznera, banery przy ulicach (w mojej ocenie kicz). Teraz stadion. Jeśli dodać do tego zdewastowane plastikowe figury (na Pszczelniku i na Rzęsie) czy coraz bardziej "wymyślne" kosze na śmieci należy zadać sobie pytanie czy powoli nie stajemy się pewnego rodzaju "centrum kiczu i plastiku"? Nie można oszczędzać na wszystkim, inwestycje realizujmy raz, a porządnie. Tak, jak właśnie termomodernizacja obiektów MOSiR Pszczelnik. Nie warto oszczędzać - efekty oszczędności wyjdą wcześniej, czy później. Zapewne nie każdy podziela moje obawy, ale martwią mnie pewne sprawy w mieście pomimo wielu pozytywnych inicjatyw i inwestycji.

























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Sprawa dla reportera" w Siemianowicach?

Dotarła do mnie ciekawa "karteczka" z informacją, że w dniu dzisiejszym w Siemianowicach Śląskich nagrywany jest program "Sprawa dla reportera". Ciekawe, prawda? Według informacji podanej na "karteczce" wszystko dzieje się właśnie teraz...

Michałkowice: odpust w parafii św. Michała Archanioła - jeden z największych w regionie

Dziś w Michałkowicach mamy odpust, Muszę przyznać, że dawno nie widziałem tylu bud, dmuchańców, karuzel, koni, kucyków i innych atrakcji - chociaż od lat wiadomo, że michałkowicki odpust jest jednym z największych w regionie. Myślę, że w przyszłym roku uda się jeszcze bardziej wypromować nasz odpust bo z roku na rok jest coraz lepiej. Myślę, że to świetny pomysł dla dzielnicy i miasta i całkiem fajna promocja. Przy okazji dzisiejszego odpustu, ks. proboszcz Eugeniusz Kurpas świętował 20-lecie posługi w naszej parafii. Tymczasem zapraszam do obejrzenia krótkiej fotorelacji z dzisiejszego odpustu.  Jan Wieczorek

Na Hugo wybrałem się sam...

Jestem kandydatem na radnego z Michałkowic - to już wiecie. Nie mogę jednak zapominać, że Michałkowice to część Siemianowic. Dlatego też wybrałem się dziś z rana na Hugo. Przy okazji byłem w Parku Hutnik. Myślę, że nie muszę pisać o problemach tej dzielnicy. Te problemy po prostu widać. Nie chcę Wam wmawiać, że jak wygramy wybory to zmienimy całą dzielnicę! Chcemy zmienić Hugo, ale jeśli wygramy wybory ZACZNIEMY JE ZMIENIAĆ! Bo chyba macie świadomość, że środki mamy ograniczone, ale z pomocą Was, MIESZKAŃCÓW! uda nam się. Powoli - do celu! Zmieńmy Siemianowice!!!