Przejdź do głównej zawartości

Siemianowice Śląskie: Jan Wieczorek kandyduje do Rady Miasta

Myślę, że już najwyższy czas na potwierdzenie, że kandyduję do Rady Miasta Siemianowice Śląskie. Długo zastanawiałem się czy w ogóle kandydować chociaż miałem kilka propozycji ze strony komitetów. Można powiedzieć, że właściwie w ostatnim momencie zdecydowałem się i... Nie żałuję. Jak zapewne się domyślacie, nie chciałem iść z kimś, z kim mi nie po drodze. Z kimś, przy kim byłbym jedynie marionetką i potencjalną maszynką do głosowania (aczkolwiek do tego jeszcze długa droga). Dlatego zdecydowałem się iść z KWW Rafał Piech SMS. Jednocześnie popieram naszego kandydata na Prezydenta Miasta - Pana Rafała Piecha. Nie dlatego, że wypada tak napisać. Wierzę, że jest on w stanie zmienić nasze miasto, chociaż potrzeba na to czasu i niczego nie zmienimy od razu.
Myślę, że przyszedł czas na zmianę pokoleniową, na głos młodych. Nie możemy wiecznie słuchać, że mamy "dobrych radnych", którzy działają "dla nas" jednocześnie zadłużając miasto i pozwalając Prezydentowi na szastanie pieniędzmi. "Sprawny by nasze miasto było dobrze zarządzane" - takie hasła możemy znaleźć w wypowiedziach obecnych radnych. Miasto nie jest dobrze zarządzane, do tego w UM pracuje armia emerytów... Czy to jest fair? Czy chcemy, aby dalej tak było? Dobrze wiecie, że nasze miasto boryka się z coraz większą ilością problemów, a kolejnymi rondami, skwerami i kwiatkami na latarniach tego nie naprawimy. Oczywiście, potrzebujemy pięknych i przyjaznych miejsc dla mieszkańców (o co sam chciałbym również zabiegać w swoim okręgu), ale potrzebujemy nie tyle wizji, co trzeźwego spojrzenia na finanse i przyszłość naszego miasta. Przyjmowanie kolejnych urzędników, pełnomocników, wysokie gratyfikacje dla "pozornie zarządzających urzędników" - to też nie naprawi tego miasta!!! Dziś przeczytajcie moją ulotkę i sprawy, które wybrałem jako ważne dla mnie jako potencjalnego radnego. Wkrótce poznacie więcej szczegółów, będę o nich informował na bieżąco na swoim blogu i na portalu facebook. Nie tworzę nowego bloga, nie tworzę nowego fanpejdża - znacie mnie od lat i kojarzycie z tym, co robię. Nie chcę zmieniać nic przed wyborami, a jak wiadomo wszystko robię subiektywnie... Jak zwykle :)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Sprawa dla reportera" w Siemianowicach?

Dotarła do mnie ciekawa "karteczka" z informacją, że w dniu dzisiejszym w Siemianowicach Śląskich nagrywany jest program "Sprawa dla reportera". Ciekawe, prawda? Według informacji podanej na "karteczce" wszystko dzieje się właśnie teraz...

Michałkowice: odpust w parafii św. Michała Archanioła - jeden z największych w regionie

Dziś w Michałkowicach mamy odpust, Muszę przyznać, że dawno nie widziałem tylu bud, dmuchańców, karuzel, koni, kucyków i innych atrakcji - chociaż od lat wiadomo, że michałkowicki odpust jest jednym z największych w regionie. Myślę, że w przyszłym roku uda się jeszcze bardziej wypromować nasz odpust bo z roku na rok jest coraz lepiej. Myślę, że to świetny pomysł dla dzielnicy i miasta i całkiem fajna promocja. Przy okazji dzisiejszego odpustu, ks. proboszcz Eugeniusz Kurpas świętował 20-lecie posługi w naszej parafii. Tymczasem zapraszam do obejrzenia krótkiej fotorelacji z dzisiejszego odpustu.  Jan Wieczorek

Na Hugo wybrałem się sam...

Jestem kandydatem na radnego z Michałkowic - to już wiecie. Nie mogę jednak zapominać, że Michałkowice to część Siemianowic. Dlatego też wybrałem się dziś z rana na Hugo. Przy okazji byłem w Parku Hutnik. Myślę, że nie muszę pisać o problemach tej dzielnicy. Te problemy po prostu widać. Nie chcę Wam wmawiać, że jak wygramy wybory to zmienimy całą dzielnicę! Chcemy zmienić Hugo, ale jeśli wygramy wybory ZACZNIEMY JE ZMIENIAĆ! Bo chyba macie świadomość, że środki mamy ograniczone, ale z pomocą Was, MIESZKAŃCÓW! uda nam się. Powoli - do celu! Zmieńmy Siemianowice!!!