Przejdź do głównej zawartości

Robi wrażenie!

Tryptyk górniczo-hutniczy... Wydawać by się mogło, że będzie to przedstawienie dla "starych dziadków"... Ten, kto tak myślał był w błędzie. Jako jeden z widzów byłem pod ogromnym wrażeniem występu zespołu SZPAS. Nie będę rozpisywał się nad samym występem bo to po prostu trzeba zobaczyć! Dlatego cieszy fakt, iż zapowiedziano powtórki tego spektaklu. Słyszałem dużo krytycznych głosów na temat dostępności biletów - cóż, chyba nikt nie spodziewał się takiego zainteresowania. Mam nadzieję, że każdy chętny będzie miał możliwość otrzymania wejściówki. Jeśli ktoś nie jest przekonany czy iść na Tryptyk mam małą porcję występu (niestety jakość nie powala, ale mój sprzęt nie jest już pierwszej młodości...)









Tak przy okazji...
Proponuję Władzom Miasta ustawienie w Parku Tradycji "pudełka pomysłów" na rozwój tego miejsca. Codziennie jestem zatrzymywany na ulicy i słyszę głosy, że "brakuje tam...", "dlaczego nie rozwinąć tego w kierunku...", "gdzie zdjęcia tak zwanego szfafhausu?", itd. Mieszkańcy oczekują spotkań (na przykład w Parku Tradycji czy w Zameczku), na których można podzielić się swoimi wspomnieniami, przekazać ciekawe eksponaty, itd. W tym miejscu należy wspomnieć, że obecny kształt Parku Tradycji to dopiero początek, początek długiej drogi, aby zachować naszą historię, nasze dziedzictwo. Dzięki mieszkańcom naszego miasta i pamiątkom, które mogą przekazać ta historia nie zginie, ale pozostanie w Parku Tradycji. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Sprawa dla reportera" w Siemianowicach?

Dotarła do mnie ciekawa "karteczka" z informacją, że w dniu dzisiejszym w Siemianowicach Śląskich nagrywany jest program "Sprawa dla reportera". Ciekawe, prawda? Według informacji podanej na "karteczce" wszystko dzieje się właśnie teraz...

Michałkowice: odpust w parafii św. Michała Archanioła - jeden z największych w regionie

Dziś w Michałkowicach mamy odpust, Muszę przyznać, że dawno nie widziałem tylu bud, dmuchańców, karuzel, koni, kucyków i innych atrakcji - chociaż od lat wiadomo, że michałkowicki odpust jest jednym z największych w regionie. Myślę, że w przyszłym roku uda się jeszcze bardziej wypromować nasz odpust bo z roku na rok jest coraz lepiej. Myślę, że to świetny pomysł dla dzielnicy i miasta i całkiem fajna promocja. Przy okazji dzisiejszego odpustu, ks. proboszcz Eugeniusz Kurpas świętował 20-lecie posługi w naszej parafii. Tymczasem zapraszam do obejrzenia krótkiej fotorelacji z dzisiejszego odpustu.  Jan Wieczorek

Na Hugo wybrałem się sam...

Jestem kandydatem na radnego z Michałkowic - to już wiecie. Nie mogę jednak zapominać, że Michałkowice to część Siemianowic. Dlatego też wybrałem się dziś z rana na Hugo. Przy okazji byłem w Parku Hutnik. Myślę, że nie muszę pisać o problemach tej dzielnicy. Te problemy po prostu widać. Nie chcę Wam wmawiać, że jak wygramy wybory to zmienimy całą dzielnicę! Chcemy zmienić Hugo, ale jeśli wygramy wybory ZACZNIEMY JE ZMIENIAĆ! Bo chyba macie świadomość, że środki mamy ograniczone, ale z pomocą Was, MIESZKAŃCÓW! uda nam się. Powoli - do celu! Zmieńmy Siemianowice!!!