Przejdź do głównej zawartości

Pracowity czas dla radnego

Są wakacje, ale Waszych interwencji jest sporo. Czas podsumować moje interpelacje zgłaszane w Waszych sprawach. Jakie to sprawy? 

1. Wysłałem zapytanie w sprawie zamkniętego boiska przy Gimnazjum nr 2 w Michałkowicach. Wiadomo bowiem, że młodzi ludzie przeskakują wysokie ogrodzenie, aby zagrać w piłkę. Zapytałem również czy Miasto ma plan na budowę boisk w tej dzielnicy miasta bo chyba macie świadomość, że brakuje u nas boisk - szczególnie do gry w piłkę nożną.
2. Prosiłem o wycinkę kilku drzew na Osiedlu Robotniczym. Chodzi o niebezpieczne topole oraz drzewa całkowicie zasłaniające budynki.
3. Złożyłem kolejne wnioski mające związek ze zmianą funkcjonowania komunikacji miejskiej na Fabudzie. Poprosiłem o zamontowanie progu zwalniającego typu wyspowego na Wyzwolenia, wnoszę również o specjalne wydzielenie i oznakowanie pasa do postoju autobusów na placu 11. Listopada.
4. Poprosiłem o regularne sprzątanie okolicy Amfiteatru w Siemianowicach Śląskich. Nie muszę pisać dlaczego...
5. Zapytałem czy Miasto planuje montaż urządzeń zabawowych (huśtawek) dla osób niepełnosprawnych. Takie rozwiązania są już znane w innych miastach i otrzymałem taki wniosek. 
6. Pytałem o możliwość wykonania wiat przystankowych na przystankach "Siemianowice Pszczelnicza" w kierunku Michałkowic oraz "Siemianowice Fabryczna" również w kierunku Michałkowic. Jeśli chodzi o Fabryczną poprosiłem również o remont chodnika na przystanku, przeniesienie pojemnika na śmieci oraz wykonanie ogrodzenia i bramy do budynku nr 2. To między innym efekt wpisu Pana Janusza na fejsbuku.
7. W związku z wieloma pytaniami wysłałem prośbę o wyliczenie kosztów wydłużenia linii autobusowej nr 190 do pętli na Powstańców.
8. Poprosiłem o zmianę harmonogramu oczyszczania głównych ulic miasta, aby pojazdy czyszczące nie powodowały jeszcze większych korków na ulicach. 
9. Zapytałem kiedy ulica Tarnogórska zostanie wyremontowana bo jest to jedna z najgorszych ulic w mieście o wyjątkowo dużym natężeniu ruchu.
10. Poprosiłem również po raz kolejny o obniżenie krawężników na chodnikach przy Parku Tradycji bo takiej fuszerki jak brak obniżeń jeszcze nie widziałem. Odpowiedzi urzędników do radnych "tak było w projekcie" nie zmieniają postaci rzeczy. Te krawężniki trzeba po prostu obniżyć i tyle...


Interweniowałem również w innych, mniejszych sprawach. Czekam na odpowiedzi i na bieżąco będę Was informował o postępach. Jeśli macie jakiś problem proszę o kontakt. 

Jan Wieczorek
Radny Rady Miasta
Siemianowice Śląskie
radnyjanwieczorek@wp.pl


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Sprawa dla reportera" w Siemianowicach?

Dotarła do mnie ciekawa "karteczka" z informacją, że w dniu dzisiejszym w Siemianowicach Śląskich nagrywany jest program "Sprawa dla reportera". Ciekawe, prawda? Według informacji podanej na "karteczce" wszystko dzieje się właśnie teraz...

Michałkowice: odpust w parafii św. Michała Archanioła - jeden z największych w regionie

Dziś w Michałkowicach mamy odpust, Muszę przyznać, że dawno nie widziałem tylu bud, dmuchańców, karuzel, koni, kucyków i innych atrakcji - chociaż od lat wiadomo, że michałkowicki odpust jest jednym z największych w regionie. Myślę, że w przyszłym roku uda się jeszcze bardziej wypromować nasz odpust bo z roku na rok jest coraz lepiej. Myślę, że to świetny pomysł dla dzielnicy i miasta i całkiem fajna promocja. Przy okazji dzisiejszego odpustu, ks. proboszcz Eugeniusz Kurpas świętował 20-lecie posługi w naszej parafii. Tymczasem zapraszam do obejrzenia krótkiej fotorelacji z dzisiejszego odpustu.  Jan Wieczorek

Na Hugo wybrałem się sam...

Jestem kandydatem na radnego z Michałkowic - to już wiecie. Nie mogę jednak zapominać, że Michałkowice to część Siemianowic. Dlatego też wybrałem się dziś z rana na Hugo. Przy okazji byłem w Parku Hutnik. Myślę, że nie muszę pisać o problemach tej dzielnicy. Te problemy po prostu widać. Nie chcę Wam wmawiać, że jak wygramy wybory to zmienimy całą dzielnicę! Chcemy zmienić Hugo, ale jeśli wygramy wybory ZACZNIEMY JE ZMIENIAĆ! Bo chyba macie świadomość, że środki mamy ograniczone, ale z pomocą Was, MIESZKAŃCÓW! uda nam się. Powoli - do celu! Zmieńmy Siemianowice!!!