Przejdź do głównej zawartości

Rozpocznie się walka z autobusami?

Pamiętacie opisywaną przeze mnie zmianę trasy linii autobusowych kursujących na pętlę Michałkowice Fabud? Coraz częściej słychać niezadowolenie jednej części mieszkańców, bądź też sugestie drugiej części, aby w okolicy restauracji Stokrotka umiejscowić dodatkowy przystanek... Co warte odnotowania, temat uciążliwości autobusów na osiedlu został opisany również na portalu wolne siemianowice. Zastanawiacie się w dalszym ciągu dlaczego tak jest? Powtórzę, Fabud nie życzył sobie, aby autobusy zawracały na jego prywatnym parkingu.Urząd odpowiedział, że może wycofać całkowicie autobusy z tego osiedla bo nie ma kasy, aby wydłużyć trasę linii przez całe osiedle (właściwie dlaczego nie ma kasy? nie rozumiem? w zeszłym roku znalazła się kasa na linię 190!). Podjęto jednak kontrowersyjną decyzję o puszczeniu ruchu ulicami Stawową i Wyzwolenia. To tyle informacji. Wydaje mi się, że obecnie ktoś nieodpowiedzialny dołożył oliwy do ognia... Otóż otrzymałem kilka dni temu zgłoszenie o "debilnym zwężeniu na Wyzwolenia". Niestety nie miałem czasu, aby zajrzeć tam wcześniej więc uczyniłem to dzisiaj rano! Trudno opisać to, co zobaczyłem. Wyznaczono miejsca parkingowe przy blokach, a następnie zwężono ulicę do jednego pasa przed SAMYM SKRZYŻOWANIEM z ulicą Stawową, z której skręcają autobusy jadące na Fabud... Zresztą co będę pisał - zobaczcie sami na zdjęciach poniżej. Jak dla mnie to totalna głupota i brak myślenia . Brawo - kolejna paranoja w tym miejscu, bo o pierwszej pisał już Maciek Jurkiewicz






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Sprawa dla reportera" w Siemianowicach?

Dotarła do mnie ciekawa "karteczka" z informacją, że w dniu dzisiejszym w Siemianowicach Śląskich nagrywany jest program "Sprawa dla reportera". Ciekawe, prawda? Według informacji podanej na "karteczce" wszystko dzieje się właśnie teraz...

Michałkowice: odpust w parafii św. Michała Archanioła - jeden z największych w regionie

Dziś w Michałkowicach mamy odpust, Muszę przyznać, że dawno nie widziałem tylu bud, dmuchańców, karuzel, koni, kucyków i innych atrakcji - chociaż od lat wiadomo, że michałkowicki odpust jest jednym z największych w regionie. Myślę, że w przyszłym roku uda się jeszcze bardziej wypromować nasz odpust bo z roku na rok jest coraz lepiej. Myślę, że to świetny pomysł dla dzielnicy i miasta i całkiem fajna promocja. Przy okazji dzisiejszego odpustu, ks. proboszcz Eugeniusz Kurpas świętował 20-lecie posługi w naszej parafii. Tymczasem zapraszam do obejrzenia krótkiej fotorelacji z dzisiejszego odpustu.  Jan Wieczorek

Na Hugo wybrałem się sam...

Jestem kandydatem na radnego z Michałkowic - to już wiecie. Nie mogę jednak zapominać, że Michałkowice to część Siemianowic. Dlatego też wybrałem się dziś z rana na Hugo. Przy okazji byłem w Parku Hutnik. Myślę, że nie muszę pisać o problemach tej dzielnicy. Te problemy po prostu widać. Nie chcę Wam wmawiać, że jak wygramy wybory to zmienimy całą dzielnicę! Chcemy zmienić Hugo, ale jeśli wygramy wybory ZACZNIEMY JE ZMIENIAĆ! Bo chyba macie świadomość, że środki mamy ograniczone, ale z pomocą Was, MIESZKAŃCÓW! uda nam się. Powoli - do celu! Zmieńmy Siemianowice!!!