Przejdź do głównej zawartości

Mieli zamknąć - nie zamknęli...

Od dziś ulice Kościelna i Orzeszkowej miały być zamknięte... Orzeszkowej zamknięto wczoraj, a Kościelna jest dalej otwarta! Dzięki wykonawcy ronda rano ledwo zdążyłem do pracy. Udałem się na przystanek przy ulicy Żeromskiego, a autobusy kursowały Kościelną... Miałem to szczęście, że zdążyłem się zorientować, ale inni pasażerowie nie mieli tego szczęścia! Niektóre linie kursowały Kościelną, niektóre Domina i próbowały przedostać się przez Maciejkowicką... W Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego było kilka interwencji, ale wykonawca ronda nie był w stanie zamknąć ulicy Kościelnej (prawdopodobnie z powodu awarii sygnalizacji, która miała stanąć w tym miejscu, ale to niepotwierdzona informacja). Wykonawca usunął zbędne oznakowanie na ul. Maciejkowickiej i przez cały dzień autobusy linii 5 jeździły już objazdem, linia 72 Kościelną podobnie jak linia 91, 96, 664 i 665. W zależności od kierowcy autobusy linii 22, 98 i 74 jeździły albo Kościelną albo Maciejkowicką - normalnie cyrk na kółkach. Jako, że dziś mamy wolny dzień jakoś przeżyliśmy. Co będzie jutro? Przekonacie się gdy przyjdziecie na jeden z przystanków "BANK" - który wybieracie? Na Kościelnej czy Żeromskiego? Proponuję udać się pod kościół. Czy jutro będzie bałagan? Zapewne tak, a biorąc pod uwagę fakt, że autobusy ledwo wykręcają z Maciejkowickiej w Oświęcimską (z powodu wzniesienia) i że skręcając łamią albo przepisy ruchu drogowego, albo jadąc prosto łamią wytyczne KZK GOP... Będzie śmiesznie - pytanie dla kogo... OBYM SIĘ MYLIŁ!










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Sprawa dla reportera" w Siemianowicach?

Dotarła do mnie ciekawa "karteczka" z informacją, że w dniu dzisiejszym w Siemianowicach Śląskich nagrywany jest program "Sprawa dla reportera". Ciekawe, prawda? Według informacji podanej na "karteczce" wszystko dzieje się właśnie teraz...

Michałkowice: odpust w parafii św. Michała Archanioła - jeden z największych w regionie

Dziś w Michałkowicach mamy odpust, Muszę przyznać, że dawno nie widziałem tylu bud, dmuchańców, karuzel, koni, kucyków i innych atrakcji - chociaż od lat wiadomo, że michałkowicki odpust jest jednym z największych w regionie. Myślę, że w przyszłym roku uda się jeszcze bardziej wypromować nasz odpust bo z roku na rok jest coraz lepiej. Myślę, że to świetny pomysł dla dzielnicy i miasta i całkiem fajna promocja. Przy okazji dzisiejszego odpustu, ks. proboszcz Eugeniusz Kurpas świętował 20-lecie posługi w naszej parafii. Tymczasem zapraszam do obejrzenia krótkiej fotorelacji z dzisiejszego odpustu.  Jan Wieczorek

Na Hugo wybrałem się sam...

Jestem kandydatem na radnego z Michałkowic - to już wiecie. Nie mogę jednak zapominać, że Michałkowice to część Siemianowic. Dlatego też wybrałem się dziś z rana na Hugo. Przy okazji byłem w Parku Hutnik. Myślę, że nie muszę pisać o problemach tej dzielnicy. Te problemy po prostu widać. Nie chcę Wam wmawiać, że jak wygramy wybory to zmienimy całą dzielnicę! Chcemy zmienić Hugo, ale jeśli wygramy wybory ZACZNIEMY JE ZMIENIAĆ! Bo chyba macie świadomość, że środki mamy ograniczone, ale z pomocą Was, MIESZKAŃCÓW! uda nam się. Powoli - do celu! Zmieńmy Siemianowice!!!